19 20 21 juni

2009-06-21 @ 21:50:18
Här kommer en liten uppdatering om min/vår helg :)
Fredagmorgon ringde klockan 07:00 *tjooho vad det är kul att gå upp tidigt)
Klockan 08:30 va vi ute hos Mackans föräldrar för att därifrån åka i en bil till Lilla Rätö.
Framme vid 11-hugget....då va det fika på schemat....Rosévin....mat...snaps....cider...lite till mat
Dans kring midsommarstången...fast Mackan och jag va dåliga på att dansa men vi va med på 5-kampen
och tipspromenaden (dock va min kamera på villovägar under 5-kampen så blev inga kort därifrån)
jordgubbstårta....drink....grilla....godis...chips...Fy fan man gör ju inget annat än att äta på midsommarafton ju...
Min magsäck är helt uttöjd......
Spelades även badminton & dart. Gjorde en lite midsommarkrans till Lisa :)
Här kommer lite kort ifrån midsommarafton.


På lördagen kom vi hem strax efter 16. Borta bra men hemma bäst ;)
Vid 19-snåret fick vi besök av Carro & Nicke och med sig hade de en fin sommarbukett! Tack så mycket :) 
(Fast Nicke det är de blommorna som du plockade som vissnat lite......hehehe....)
Vi bjöd på tacos och sen spelade vi buzz the musicquiz och buzz svenska genier.
Sen fortsatte vi med spelet Lika par leka bäst ;)
En mycket mycket trevlig kväll med mycket skratt :)  Det får vi göra om snart ;)

Idag har vi vart i Berg med Åsa & Tobias och spelat minigolf. Vilket kanonväder det va, varmt och gött i solen :)
När vi åkte hem så kom regnet.......


Hem och käka lite.....sen körde jag ett body pump pass vid 17 och efter det har jag hängt med Emma :)

Nu ska jag och Mackan se på film och mysa lite i soffan.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ankan

SV: Min förfrågan om fika var ju för helgen som precis varit ;) haha

Vågar inte säga ja eller nej till att komma på lör på fest, men har vi inte fått en bebis så kanske vi kan komma förbi en sväng om vi är välkomna!



2009-06-22 @ 13:05:09
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Sis

Skaffa barn skaffa barn! Mackan är ju med en unge på varenda bild från midsommar för fasen! Skaffa barn-sen köpa hus. Jag har planerat åt er, ni kan säga tack när vi ses!

2009-06-22 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback