Dag 2 och 3 på semestern

2009-06-18 @ 12:35:47
Här följer en liten uppdatering på vår semester.
I tisdags så packade Mackan och jag picknickkorgen + picknickpläd och åkte mot Berg.
Vädret va väl lite si och så med.....men när solen va framme så va det varmt och skönt :)
Vi spelade även lite minigolf....Mackan vann....Lika glad va jag ändå :P eller inte ....haha

Efter jag förlorat minigolfmatchen så åkte vi mot Cloetta i Ljungsbro för att köpa lite godis.
Lite och lite...Mackan fyllde en kundkorg ;) haha

På kvällen eller snarare vid 18:30 så körde jag och Sarah ett Body Pump pass. Himla tur att vi tränar ihop ibland för annars skulle vi aldrig ses....vad va det du sa...1 dag på 8 veckor ....My gosch! Vi får ta igen det i höst Sarah!!

På onsdagen, vilket även var vår 3:e dag på semestern, så tog vi en snabbis på stan, sen ut till Hackefors där pappa jobbar för att (snälla som vi är) överlämna lite jordgubbar som han och Alex kunde mumsa på i solskenet.

Vidare till Mackans jobb för att lämna lite färg...sen till Ikano-huset för att spana lite men hitta bara ett par skor på rean på din sko....va inte på shoppinghumör och hade ingen lust att springa i butiker...Fel på mig?! haha
Vi åt på Chili, mumsfilibabba!
Tillbaka till Mackans jobb för att hämta en sommarpresent.
Hem och pusta ut i några minuter ....blev upphämtade av Carro & Nicke för att åka till Valla och spela minigolf.
Vilket underbart väder det va igår!! Jätteskönt på eftermiddagen/kvällskvisten då vi spela minigolf :)

Efter det blev det soffmys här hemma med Quantom of solace :)
Tack för en mycket trevlig kväll Carro & Nicke :)
Förresten, jag har fått känna på en "gravidmage" för första gången...hihi Spännande!!

Näe, nu ska jag väcka Mackan som råkade somna i soffan medans jag blogga...sen ska vi handla lite.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: carro

Tack själva för igår!

Lite stolt över att jag inte tappade huvet helt trots förlusten ;)...hehe, du kommer få känna mer. Bara passa in när hon buffar o knuffar lite ;)

Puss

2009-06-18 @ 14:15:16
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Postat av: Nicke.

Nästa gång kan ja spela åt fel håll så de blir jämnare kanske? :) kul som satan var det igår iaf så ett stort tack=)....

2009-06-18 @ 14:47:37
URL: http://niklasg.blogg.se/

Postat av: Milla

Spara en semesterdag till mig=)

2009-06-18 @ 19:14:22
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback