Lilla farmor

2009-06-11 @ 09:41:43
I tisdagskväll ringde pappa och berättade att farmor somnat in :(
Även fast att jag visste att det snart skulle hända så kom tårarna.......
Men hon orkade inte mer så det va skönt för henne att få somna in.
Har haft svårt att somna både tis och ons...legat och tänkt.....
Idag jobbar jag bara 3 timmar inne  i stan sen har jag begärt om ledigt för att följa
med pappa till Norrköping och säga hejdå till farmor.
Har inte bestämt mig än om jag vill se henne när hon ligger där......?

Saknar dig farmor. <3
Vila i frid.

KRAMAR

Kommentarer

Postat av: Ankan

Mina tankar går till din farmor i himlen och alla hennes nära och kära som samlas för att minnas henne!

Varma kramar <3

2009-06-11 @ 11:11:13
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback