Lördagkväll och 1:a dagen på semestern

2009-06-16 @ 00:12:05
I lördagskväll va vi på bio, Tobias, Åsa, Mackan och jag. Vi såg filmen Hangover.
Håller med Ankan & Carro, sjukt rolig film. Länge sen jag skrattade så mycket när jag tittade på film.
Den rekommenderas verkligen!!
Träffade även en kändis där...nämligen Patrick. (Jobbat ihop med honom på Bokmedia ett par ggr) och självfallet hamnade vi på samma rad :P
The Hangover (2009) Poster

Kvällen fortsatte hemma hos oss med lite gott att dricka och lite buzz och wii-spelande. Det heter ju att " tiden går fort när man har roligt" och sate vad tiden gick fort....helt plötsligt va klockan 03:30 och Tobbe & Åsa traskade hemåt. =)
Som sagt, en mycket trevlig kväll.


Söndagen innebar tvättstugan och dagen till ära att få tvätta alla matchställ sen fotbollsmatchen i lördags.
Och jag kan säga er, det luktade fasen i mig inte mumma i den påse....*urgh....*
Men efter ett par varv i tvättmaskinen så luktar de nyponros....(det va kanske att ta i men mycket bättre än innan vi la in dem i tvättmaskinen)
Städa, dammsuga, diska, vattna blommor, åka och handla...etc...
Hann även med ett Body Pump pass vid 17-hugget, Mackan va iväg på jobbet och pyssla med något som han inte vågade lämna till sommarjobbarna så han va där ett par timmar.....
På kvällen såg vi filmen Taken. Riktigt riktigt bra film! Rekommenderas starkt!!!
DVD Film: Taken


Idag tog vi med oss Åsa och drog till Lager 157 i Örebro.
Det va en besvikelse för det va inte alls så stort som jag trodde att det skulle va :( ....men men.....
Vi hittade allt lite iallafall. Mackan hittade 3 t-shirtar ocg jag hittade en kofta och ett bälte.


När vi kom hem vid 20-hugget så drog Mackan och jag ut och sprang, hurtiga som vi är :P Körde lite hantlar hemma sen.
Efter en skönt dusch slog vi ner våra stjärtar i soffan och åt fil med jordgubbar i och tittade på filmen Allt flyter.
DVD Film: Allt flyter

Näe, den va la inte så mycket att hänga i julgran tyvärr.
Nu är det dags att krypa ner i sängen....
Undra vad som händer på våran 2:a semesterdag?

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Men jisses! Jävla hurtbullar!



Slappa och ta det lugnt finns inte i eran ordbok va? ;)



2009-06-16 @ 13:46:33
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Lovisa

va det duschen som va skön eller det som hände i den?;p

2009-06-16 @ 19:03:09
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Sis

Jasså var 157 en besvikelse, vad tråkigt. Ja det är lotteri, om man har tur har dom precis fått in massor nytt.

puss

2009-06-16 @ 21:24:57

Postat av: Patrick

Jaså va jag kändis nu också :L haha Om ändå.

Lite småkomiskt att vi faktiskt tittade på samma film på samma rad i lördags och att jag senare (typ i måndags) tittade på Allt Flyter för första gången :P



Soulmates ;) kramar

2009-06-18 @ 12:52:51
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback