Min födelsedag

2009-06-23 @ 21:54:13
Jaha då va man 24 år...Vaknade inte med grått hår eller med rynkor så *puuh*
 njae...känns som o va 23 år ;) haha
Efter vår powerwalk och frukost idag så fortsatte våra äventyr....
Vi åkte till Svartåfors och solade och badade och hade det mysigt :)
Årets första bad idag...high five!!!! Både Mackan och jag vågade oss i vattnet men sate vad kallt det va ...

Hem och duscha och fräscha till oss sen bjöd Mackan på Kinarestaurang :) *mumsigt värre*
Men nu är jag äckligt mätt.....haha

Jag ser typ full ut på bilden men lovar er, det är sprite i glaset ;)

Näe om man ska krypa ner i sängen nu...det tar på krafterna o fylla år (eller kan det bero på att jag vart vaken sen 05:30 imorse.....)

Imorgon är det banken klockan 10.00! Håller tummarna.

Längtar tills om 4 månader.....

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Anonym

BERÄTTA! vad händer om 4månader??? mer än jul/nyår??:p

2009-06-23 @ 22:07:29
URL: http://caschen.blogg.se/

Postat av: Sis

ÖH ÖH ja vad händer då undrar vi! Vilken restaurang är ni på?

2009-06-24 @ 00:17:20

Postat av: Angelica

Låter ju som en underbar dag! Och jag säger som ovanstående... VAD HÄNDER OM FYRA MÅNADER?!?!?



kram kram

2009-06-24 @ 16:56:53
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback