Näradödenupplevelse i diket

2009-06-28 @ 00:22:59
Vi börjar väl där jag slutade .....
I fredags bjöd syrran och Limpan på lunch på restaurang China. (eftersom jag fyllt år)
Mycket gott och trevligt sällskap!
Tack för maten :)
Syster fick en liten grattistillkörkortetpresent av mig och Mackan.
 La i lite smått och gott ifrån Biltema i en skokartong som Mackan sedan målade en bil av :P haha
Själv fick en en superfin plånbok (likadan som min syster...) ;) Bild kommer.....
 

Gick en vända på stan med syster och Limpan sen fick vi inte följa med längre för då hade de helt plötsligt hemliga ärenden :P (kan va så att nån ska få paket.... )
Gick hem, dressa om lite och gick sedan ner till hemmakväll och lämnade in hyrfilmerna och hyrde 3 nya.
På vägen dit och hem gick vi förbi Anna, Johanna och Frida som satt och fika...
och eftersom att Mackan och jag är såna linslusar så fastnade vi på kort...


Åkte till Mackans jobb för lite grillparty. Ska ärligt säga att roligare har jag haft....
men ibland får man ställa upp som respektive och följa med och se glad ut.....
Bäst va nog att få träffa lilla Viggo 11 månader igen (som va med när vi va i Sthlm med Mackans jobb)
Så otroligt söt och charmig kille...log och skrattade mest hela tiden! Kan man beställa ett sånt barn :P haha
 

När vi "äntligen" kom hem så såg vi Wallanderfilmen Skulden. Riktigt bra film.
DVD Film: Wallander - Skulden

Idag har vi spenderat dagen vid Rängen med min älskade syster och hennes man.
Asgöddigt!!


Mackan va och hämtade sina nya högtalare imorse på Hifi-klubben....
Ibland är det inte lätt att få tag i det som ligger i botten på kartongen ;)


Kvällen har bestått av dammsugning, städning, diskat x2, handlat, lagat mat och gjort en jordgubbstårta.

Näe nu är det läggdags här hemma!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback