Söndag va det för 2 dagar sedan

2009-06-02 @ 21:57:42
Om jag inte räknar fel :P Det här med plus och minus kan va svårt ibland ;)
I söndags åkte vi ut till Markus föräldrar och njöt av det fina vädret+ grillade.
 Eller jag gjorde det, Mackan är
så jäkla rastlös så han byggde mur/såga ner träd m.m.....
Men rackarns så skönt det va =)


Vid 16-tiden kom pappa och hämtade upp mig för en tripp till Norrköping och hälsa på mormor & farmor.
Mormor har piggnat till riktigt bra efter sin operation och är hemma igen. Annat är det med farmor, hon är på ett kortisboende...hon "orkar" inte mer som hon sa :(

Måndag i förrgår innebar jobb för min del, helt oki dag trots mycket tjat ifrån K. Hon går mig på nerverna! Behöver inte skriva av mig vad som hände igår då min stjärna Sarah va på jobbet idag (tisdag), så jag har fått prata av mig! (Tack Sarah, du är bäst!! )
Sen när jag hojjade hem ifrån jobbet så stannade jag till vid Abisko och kollade på Mackans fotbollsmatch.
Det gick la inget vidare för dem :( Men så går det när man tjaffsar/snackar mer än vad man koncentrerar sig på att spela fotboll......Men jag fick trevlig sällskap av Carro (fotbollsfru) som kom i andra halvlek ( eller som man också kan säga, när lagen helt plötsligt byter sida med varandra...haha) Alltid lika kul att se dig tjejen :)

Idag har jag jobbat 13-20, precis som igår så gick denna dag läskigt fort.
Kan bero på att vi hade en del varor ( en pall med kalendrar + en ifrån igår)
Innan jobbet kom syster och Linus förbi med lite kylvaror som skulle gå ut under tiden de är utomlands så jag och Mackan fick/får äran att äta upp det ;)
När jag hojjade till jobbet så packade de in sina resväskor i bilen. Livet är inte rättvist och till råga på det så började det ösregna när jag hojjade till jobbet....Grrrr....

Nu ska jag va lite social med Mackan innan sängdags (fast vem säger att man inte kan va social där.... :P )
Grattis till jobbet Nicke!!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Hej tjejen.

En sockerbelastning är när de ger en fastande kropp socker för att kolla hur bra/dåligt kroppen kan ta hand om det.

Det gör man för att kolla så att jag inte får graviditetsdiabetes...



Jag kommer fasta från 22.00 ikväll tills imorgon fm runt 10-11... =( Kommer sitta inne på kvinnohälsan hungrig trött och får bara läsa i gamla tidningar. haha

Hoppas det går bra och att det inte är något fel på mig.



Vad ska du göra för skoj imorgon då? ;)

KRAMKRAM

2009-06-03 @ 22:08:26
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: Angelica

SV:

Yap! Två timmar fick jag sitta och glo på... =( Men nu är det över och jag kan fortsätta som vanligt! skönt skönt.

2009-06-04 @ 14:55:31
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback