Bäst att göra som Lovisa vill ;)

2009-03-27 @ 09:51:15
Här kommer den efterlängtade uppdateringen.....YAY!!
Men måste bara säga det, jag förstår inte hur ni andra hinner uppdatera så ofta som ni gör?!
Jag vet inte riktigt när jag ska lägga in det på mitt schema....skulle behöva x anatl timmar till på mitt dygn.

V.12
Måndag: Jobba 10-18
Tisdag: Jobba 13-20
Onsdag: Tvätta 7-14, handla, tvätta bilen, träffa Emma. Träna Step Kondition 19:30.
Torsdag:
Jobba 12-18, Mackan och jag va ute och sprang.
Fredag: Jobba 13-20, tränade Body Pump 06:45.
Lördag:
Va och kollade på Mackans fotbollsmatch, dålig uppslutning på fotbollsfruar ;) hihi
Tog cykeln upp till bilen, för att ta bilen till Ryd, bara det att batteriet va stendött så jag fick glatt hojja till Ryd...
*jefla skit också.....* Men jag har världens bästa pojkvän, han skjutsade mig till jobbet på söndagen, åkte till biltema och köpte ett nytt bilbatteri samt satte dit det. Nu fungerar rallygolfen igen. Tack älskling!
På kvällen va vi på Kikkobar med Markus jobb och efter det stod teater på schemat, Sagateatern. Grottmannen va namnet på teatern. Sjukt rolig föreställning, handlar om manligt/kvinnligt,  se den om ni kan! Hade träningsvärk i magen efter allt skrattande.
Grottmannen är en dråpligt insiktsfull pjäs om de olika sätt män och kvinnor förhåller sig till varandra. Pjäsen får både män och kvinnor att känna igen sig och kikna av skratt. Grottmannen är den enmansshow.
Det roliga va att kvinnans biljett kostade 215:- medans mannens biljett kostade 195:-

Söndag: Jobba 11-17.

v.13
Måndag: Jobba 10-18 efter jobbet bar det av till Mackans innebandymatch, även då va det dålig uppslutning på innebandyfruar :) Lina fyller 24 år!! GRATTIS vännen!
Tisdag: Jobba 12-20
Onsdag: Jobba 10-18. Träna Step Kondition 19:30
Torsdag:
Träna gym 1,5 h . Tvätta 14-22, storstädade,sprang ärenden på stan,  hade Emma & Lina här på besök, firade Lina som fyllde år i måndags. Emma och jag bakade morotstårta och chokladbollar som vi mumsade på =)

Fredag: Började min dag med ett Body Pump pass 06:45 och sen 20 min solning efter det. Behövdes i detta skitväder!!
Tack Hanna för ditt sällskap imorse, mycket uppskattat!
Ska hoppa in i duschen nu och förbereda mig för en 13-20 även denna fredag. Kul och jobba 13-20 3 fredagar på raken...*livet är orättvist*

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Ankan

Jag hade gärna varit på den matchen i fina vädret... tyvärr så sov jag vid den tiden då jag jobbat natten till lör=(

Ska bli bättre på att kolla jag lovar!!! =)

2009-03-27 @ 22:25:12
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback