Forts på berättelsen om vår tv.....

2009-03-10 @ 11:37:03

Mackan fick som sagt ett sms till sin mobil om att vår tv inte gick att laga och att vi får komma in och hämta en likvärdig
tv...bla...bla.....och de har ju sjunkigt i pris nåt så otroligt!
Men då fanns inte den tv:n hemma som vi skulle få utan den skulle komma hem på fredagen (vi va där på onsdagen)
vi lånade en bil från Mackans jobb och åkte till Elgiganten för o hämta hem vår nya tv.
Nope, den hade inte kommit hem, nästa leverans skulle de få på tisdag....Mackan lånar med sig bilen ifrån jobbet, åker dit tisdag eftermiddag men inte FAN har det kommit hem någon tv, nästa leverans kommer på fredag....
På tisdagkvällen är jag så jävla trött på´t så jag säger till Mackan att även om det inte skyndar på leveransen på vår tv så vill jag åka dit och prata med deras butikschef och tala om att jag är trött och besviken på Elgiganten.
Åker dit, pratar med en kille på tv-avdelningen om att få prata med deras butikschef. Han ser ut som ett stort frågetecken?
Vad är en butikschef? Har vi någon sådan?
Eeeeeeh, när han är inte här.........
Vad gäller saken?
Jag berättar hur det ligger till och han säger att ni ska vå prata med den tjejen som ni pratade med sist.
YAY!!! Hahaa, hon tycker ju garanterat inte om mig och jag är sådär sugen på att se henne igen.
Men jag säger till henne att nu är jag trött på att vänta på att få en ny tv....ni ger oss datum efter datum som tv:n ska komma hem men inte FAN kommer den hem! Och vad är det som säger att den kommer komma nu på fredag?!
Hon går iväg och pratar med sin kollega, kommer tillbaka och säger att, ni får en annan tv.
Hon visar oss en tv som dels är bättre en våran gamla samt att den kostade 2000:- mer än den vi egentligen skulle få plus att den fanns hemma i butiken.
Så hade vi inte åkt dit (hade jag inte vart så jäkla grinig och sur så hade vi aldrig åkt dit) på onsdagen så hade vi antagligen om nu tv:n kommit på fredagen fått den men nu fick vi en som steg med 2000:- samt att den är bättre en vår förra tv. Ibland är det fan i mig bra att va sur och klaga!
Maria är nöjd!!!!! Och Mackan va ganska stolt över mig, han/vi fick ju en bättre tv!!! Hahahah!!!!!
Men det dröjer länge innnan jag tänker handla nåt på Elgiganten igen.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Anonym

lova mig att jag får se aggro-maria nån gång, hon låter ju störtskön:D

2009-03-12 @ 21:39:09

Postat av: Lovisa

åhh nu kom inte namnet med.. med det är din egen lilla hushållerska som talar;)

2009-03-12 @ 21:40:25
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Lovisa

åhh nu kom inte namnet med.. med det är din egen lilla hushållerska som talar;)

2009-03-14 @ 10:59:58
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback