Helgen bestod av shopping och städning

2009-03-10 @ 11:45:51
Så spenderade vi vår helg. Lördagen började med att Mackan åkte iväg på fotbollsträning
och jag traskade ner till Feelgood och körde biceps/mage och crosstrainer + sola.
Sen möttes vi hemma vid 14:30 tiden och åkt då iväg till Nordik och köpte oss en klädhängare,
vidare till Biltema för att hämta hem min nya cykel, vidare till IKEA för att köpa oss en bokhylla som vi gått och spanat på
, kalaset på IKEA gick på 3800:- (billigt med bokhylla :P )
Sen storhandla på Maxi, hem och beställa pizza, avnjöt den i soffan till melodifestivalen (som förövrigt är sisodär.....)
Mackan satte igång att bygga bokhylla och jag fick fnatt och torkade golven/dammsög/diskade/kastade gamla blommor/gick igenom lådor och skåp/skafferi och rensade m.m. =)
Det va vår lördagkväll.
Söndagen åkte vi återigen till Nordik och beställde en soffa, kommer hem om 5 veckor.
Nu ska det jäklar i mig bli ordning i vårt tredje rum.

Denna helg har vi spenderat ex antal tusen *wups.....*

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback