Ogillar Elgiganten

2009-03-03 @ 11:33:21
Har inte hänt så mycket spännande på sistone.....
Jobbade 16-20 i torsdags, 10-18 i fredags, 10-17 i lördags, 11-17 i söndags, 10-18 i måndags och 13-20 idag.
Helgen va lugn förutom jobb, åkte på en härlig förkylning i helgen :(
Härligt tänkte jag....nu kommer jag ligga däckad och så får jag min förkylningshosta.....
Men peppar peppar ta i trä så blev jag inte sängliggandes !!!
Och jag känner mig nästintill frisk.....jag kanske bara intalar mig det eftersom att jag vägrar missa step konditionspasset på onsdagkväll ;) jag ÄR frisk!!!!

Ooh just det, vi skulle ju hämta hem en ny tv i onsdags.....Det visade sig att priset på en likvärdig tv nu ligger kring ca 7990:-...sweet....typ halva priset mot när vi köpte den. Först visade tjejen en likvärdig tv som låg på 10.000...
Oki, det är ju bara o gilla läget och inse att saker sjunker i pris.....Sen sa hon det att jag ska bara kolla med min chef om det är ok att ni tar denna tv. Kommer tillbaka och säger nej, ni får ta en annan tv.....för 7990:-
På knappt 5 min sjunker priset ytterligare 2000:- *FAN!!!!
Jag är skapligt irriterad på bruden.....hon tyckte att hon va skitrolig när hon frågade mig om det ska bli skönt att få en tv....
jaaa du, vad tror du?! Men ni har ju kunnat vart ute i den friska luften i 2,5 månad!!! Jävligt roligt!!!!!!!
Vi hade inte riktigt samma humor om vi säger så.....
Sen när vi fått reda på tv: n som vi ska få så säger de att (då har vi vart på Elgiganten i 1h) tv:n har de inte hemma så vi får komma in och hämta den på fredag.
När bruden (blixten......or not) skrivit ut våra kvitton m.m så säger hon att så får ni hämta tv:n i varuutlämningen....
Jag tittade på Mackan när vi gick mot kassan och sa undra om hon gav oss fel tv nu för den ska ju inte komma hem förns fredag.....När vi kommer till tjejen i kassan så säger hon att vi får komma tillbaka på fredag och hämta tv:n.....
Kan de bestämma sig snart eller....finns i lager....finns inte i lager.
När vi åker dit efter jag slutat jobba i fredags så pratar vi med killen i byten/återköp han säger att vår tv inte kommit hem än.....Ni får prata med dem på tv-avdelningen. Ja tack gärna det.
Kommer dit, står en kille där som vi pratar med, väldigt trevlig ska tilläggas.
Han sa det att tjejen som hjälpte er är ute och röker men vänta här så ska ni få prata med henne. GÄRNA!!
Hon kommer in, jag säger det att vår tv har inte kommit.....
Konstigt tycker hon....?!
Jag är så jävla trött så jag säger det att det här är sista gången jag sätter min fot hos er, ni har tappat mig som kund!
(Mackan är för snäll så han säger inte emot....haha så jag visade den elaka sidan av Maria Johansson!!)
Oooh vad fan får jag som svar, Jaha.
De gör ingenting för att behålla oss som kunder, nu har vi lånat en bil två gånger för att hämta hem vår tv.
Jag förstår att det inte är roligt för er att åka fram och tillbaka......
Vid det här laget är jag förbannad.
Tar kvittot ur handen på henne och säger det att finns inte vår tv här på tisdag så är det du som plockar fram en annan tv till oss på en gång!
Vände på klacken och gick!!!!

Haha det är såna kunder som mig i detta fall som jag blir så trött på när man jobbar...haha dessa kunder som man snackar med kollegor om hur jäkla körda kunderna är.
Och i fredags va jag en sån kund.....men hon förtjänade fan i mig det!
Sorry om jag låter elak men ni skulle vart där.

I lördags va det min dag-MARIA- (och många andras med...)
Fick en fin bukett tulpaner och presentkort av mamma och pappa.
Superfint armband av min älskade syster.
Bukett med vita liljor av min älskling.
Tacktacktacktacktack!!!



Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

halåå.. du fick ju ett grattis-sms av mig med;p



yo go girl. den maria skulle jag vilja se:D skulle njuta. älskar att se andra sätta folk på plats.

Väntar med spänning på uppföljningen.

Elgiganten är värdelösa när nåt går sönder.. samma sak med siba.



puss

2009-03-03 @ 16:06:42
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Milla

Thank u bitch=) Men det är rätt, sätt dom på plats!

kram

2009-03-03 @ 16:54:18
URL: http://milllaa.blogspot.com

Postat av: Anna

Lätt att vi aldrig handlar på cpGiganten igen!

puss

2009-03-03 @ 20:58:42
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Johanna

Haha! Klockrent, man ska vara en arg kund! Det brukar jag med vara ... å sen hatar jag dem på jobbet.

2009-03-03 @ 22:16:07
URL: http://banditgrrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback