Åh vad sakta klockan går....

2009-05-01 @ 08:30:39
Mackan gick upp 7 imorse för att första åka ut till sina föräldrar och hjälpa sin pappa att lägga tak
och för att sedan åka ut till Örtomtavallen och göra klart omklädningsrummen med David.....
Här har vi inte sovmorgon :P
Jag kunde ju självklart inte somna om när Mackan gick upp så här sitter jag vid datorn och försöker
fördriva lite tid.....väntar på att klockan ska bli 10:30 så jag kan åka till jobbet....
11-17 idag och dubbelt betalt *yay*

Gårdagen va lugn....jobbade 11-14, hände inte ett smack, inte mer än att Sarah va inne och hälsade på...dagens höjdpunkt ;) Gick en sväng på stan och inhandlade 2 nya klänningar ifrån Gina.....
Fick för mig att jag skulle putsa fönstrena så nu är alla fönster förutom de i datarummer putsade!!! Supernice!!
Ska la hinna med dessa i datarummet också men Mackan ville gå iväg och äta igår kväll så de fick vänta....
kanske tills efter jobbet idag....Om inte syster är snäll och putsar dem åt mig :P hahaha
Det va stora tvättafönstrenadagen igår på S:t korsgatan :P

Nehe dags o slänga på sig ansiktet.
Ha en bra dag och hoppas att ni inte är alltför bakis ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Urgh.... tror jag håller på att dö. Fyra cider blev några vinflaskor fler samt en kebab och jag vet inte om jag är bakis eller matförgiftad. Eller både och.

Det blir att ligga på sofflocket tills imorrn. =o)

2009-05-01 @ 09:53:34

Postat av: Sis

Blogga klänningarna!!

2009-05-01 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback