Ledig andra måndagen i rad

2009-05-11 @ 10:47:18
Tjohoo! Så himla skönt o va ledig....eller är det det? Just nu har jag supermegatråkigt!
Känner att jag faktiskt skulle kunna ha jobbat idag men eftersom att U tyckte att 9 dagar på raken va
för mycket så fixa och trixa hon med schemat. Tack snälla Sarah!!
Så nu jobba jag 4 dagar, ledig 1 dag, jobba 4 dagar...
Men vad fasiken ska jag göra...?!
Tänkte att jag skulle köra body pump nu vid 12, men har fått så ont i min högra handled så
vi inte om det är så bra....Va säkert bara för att systeryster frågade mig igår om jag hade ont i min "knöl"
jag har på högerhanden....men sa det att näe har inte känt nåt på länge....
och igår kväll kom smärtan smygandes....fast det är inte "knölen" som gör ont det är mer handleden....
Aja, ska nog gå och köra lite gym :)
Förra veckan blev det BP på söndagen, måndagen och fredagen och step kondition på onsdagen :) Hejjahejja!
Jobbade 10-18 både torsdag och fredag.
Jobbade 10-17 på lördagen och på kvällen va det inflyttningsfest hos Carro & Nicke :)
Mycket trevligt, skoj o få se hur ni bor för en gångs skull :P haha
Söndagen innebar jobb 11-17, fick veta en glad nyhet på jobbet :) :)
På kvällen tvättades det (mest Mackan som tvätta, min hemmafru ;) , vattnades blommor och spanade lite på resa till hösten =)
Nehe om jag ska ta tag i min dag.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, ingen orsak!



Hade varit en bra dag om inte U dragit bort mig från "mitt" arbete var tionde minut, bara för att hon ska "bolla idéer" på mig.

Som det ser ut nu i butiken, vet jag knappt var jag själv jobbar.

Imorrn blir det att bussa till jobbet för min hoj har fått slut på syre (punka!)



Massa puss!

2009-05-11 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback