Strålande sol

2009-05-26 @ 11:40:34
Men näe jag får inte njuta av det fina vädret idag heller, eller det skulle väl va under min
cykeltur till Ikanohuset, jobbar 13-20 idag och igår när vädret va kalasfint så jobbade jag 10-18....
Menmen snart är det semester och då hoppas jag att vädret är fint så även jag får njuta lite av solen.
Igårkväll efter vi ätit fick jag ett litet städryck....tog hand om helgens diskberg, tog hand om 2 veckors strykhög (sate vilken tid det tar att stryka.....) medans Mackan satt vid datorn, här hemma är det jämnställt :P haha
Näevars han lagade kvällsmaten, precis som alla andra dagar ;) hihi
Nu har jag betalt sista räkningen....den är månaden hade jag inte alls mycket räkningar och fick bra med lön...Yay!!
Men det mesta åker in på sparkontot till cypernresan i augusti. Men lite har jag kvar på mitt konto för imorgon ska jag göra stan med systeryster :)
Nehe, dags o käka lite för att sedan hojja mot Tornby, tyvärr missar jag även denna fotbollsmatch då jag jobbar till 20:00. Jag får be att de lägger om spelschemat, tisdagkvällar är ingen bra matchdag :P haha
Men ni andra fotbollsfruar får hejja åt mig med :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Patrick

Hey! Gnäll inte på att jobba 10-18 när det är fint väder. Det har jag gjort dom senaste månaderna utan lön. Så det så. xD

Kramar

2009-05-30 @ 13:57:07
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback