Veckan som gått

2009-05-21 @ 13:32:31
Hej bloggen.
Lite snabbt vad som hänt sen sist (har verkligen ingen tid för att sitta och blogga, kanske kan anlita nån att göra det åt mig :P)
Jag jobbade 13-20 förra fredagen, sen åkte jag förbi Hanna och gratulerade Åsa på födelsedagen.

Lördagmorgon va det uppstigning 06:30, blev upphämtade av Stefan och Lolo och lille Viggo 10 månader.....vidare mot Ringstorp för att hämta upp Fredrik och Carro sen mot Stockholm.
Framme i Sthlm så checkade vi in sen åkte grabbarna iväg på mässa och vi tjejer gick på stan =)
Kalasväder, trevligt sällskap, dock shoppade jag bara en bikiniöverdel.....
På kvällen va vi ute och åt på ett ställe som heter Grillat...supermysigt!
Måste säga att helgen i Sthlm va mycket roligare och trevligare än vad jag tänkt mig :) :)
O lille Viggo va mig en söt en...sov i bilen fram och tillbaka...skrattade mest och va glad.
När jag får barn vill jag ha ett sånt barn :P haha
Och jag har kört barnvagn för typ första gången i mitt liv .....övningskörningsskylten kanske skulle vart med :P Nääeeedå!
Glömde kameran hemma så tog några bilder med mobilen.


När vi kommit hem på söndageftermiddag så hojjade jag upp till mormor för att se hur hon hade det.
Hon repar sig bra :)
Pizzasöndag och tidigt i säng.

Måndag, back to work. Jobbade 10-18.
Tisdag, hojjade upp till mormor innan jobbet. Jobbade 13-20.
Onsdag, jobbade 13-20 sen storhandla Mackan och jag på Maxi.
Idag har vi haft en mysig morgon med frukost i soffan och slapp framför tv:n, sen tog vi en sväng på stan, trodde att det va öppet men icke sa nicke så vi tog en liten promenad i solskenet :)

Ska ringa Emma och kolla läget nu....vi skulle hänga i gäng ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Carro

Du ser, lite mysigt tyckte du ju att det var, du längtar ju! Kom igen nu och producera lite..Nu har du övat lite och troligen fått mer smak :p

puss

2009-05-21 @ 13:53:41
URL: http://caschen.blogg.se/

Postat av: Lovisa

miss you too hun´.

du kan ju inte glömma kameran bara sådär;) men låter som en mysig helg!

2009-05-21 @ 15:21:00
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Sis

Man tackar:D hahaha körd kan du va själv! Sa ju att Sthlm skulle bli kanon, hotellet ser skitfint ut!

puss

2009-05-21 @ 19:18:56
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback