Gääässp

2009-11-09 @ 11:31:37

Jag är så himla trött, blev ingen sovmorgon alls för min del denna helg. Jag hade sett fram emot att få sova ut på min lediga helg men icke.
I lördags morse vid 07:30 ringde Mackans jobbmobil, då va han tvungen att åka iväg och flytta på en skylift som stod ivägen för ett scenbygge. Sen kunde jag inte somna om .....*grrr*
Vi 11-tiden åkte Mackan och jag till Askeby på husvisning. Huset va fint, likaså tomten men vi kände inte riktigt "wow, här vill vi bo känslan"...så vi letar vidare.
Sen hem för att skjutsa Mackan till hans jobb, där skulle det drickas öl och ätas chips innan de begav sig på isspeedway i cloetta center.
Själv hojja jag ner till Feelgood för att köra lite gym + crosstrainer i 1 timme ungefär :) Va cirka 5 pers där så det var lugnt och skönt :) Slapp vänta på att "biffarna" skulle bli klara med de tunga vikterna :P hahaha
När jag kommit hem så gjorde jag mig iordning för kvällens äventyr, fest hos Hanna & Mange.
Mackan kom hem när isspeedwayen va slut så hade vi sällskap till H & M.
Mycket trevlig kväll, det sjöngs singstar för fulla muggar :) :) Nyktert för min del, körde bil.
Här kommer lite bilder ifrån kvällen, väldigt dålig kvalité då jag tagit dem med min mobilkamera.


Vaknade vid 7-snåret i söndags morse av att Mackan va uppe och sprang.....eller sprang och sprang, hämta vatten tror jag ;) Sen kunde jag inte somna om.... :( Gick upp och titta på desperate....Mackan sov ett par timmar till....Vid 11-tiden åkte vi över till Norrköping en sväng, hade en sovandes mackan vid min sida, mycket trevligt resesällskap ;) Vi åkte och tände ljus på morfars grav samt hos farfar och farmor vid minneslunden.
Sen tog vi en sväng till Media Markt.
Skjutsade Mackan direkt till hans innebandyträning efter vi kommit hem ifrån Norrköping.
På kvällen va vi uppe en sväng hos min syster för att fira min kära pappa på farsdag :)

Kanske ska ta och klä på sig lite och äta något......Är sååå trött och seg....
Jobbar 13-20 idag, och jobbar kväll med Stina!! YAY!!
Mina övriga kollegor ska på Bokens dag nämligen så Stina hoppar in och sällskapar mig ikväll!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

NEJ!! Flytta för fan inte ut till Askeby!! =( hahaha

Vart var ni på husvisning då??

2009-11-10 @ 00:10:45
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback