Halloween

2009-11-03 @ 11:33:18

De senaste dagarna har bara blåst förbi, har inte haft nån tid för att sätta mig vid datorn.
I fredagskväll jobbade jag till 20:00, sen hem till soffan för att äta tacos och se på film med Mackan.
vi såg room 6. Riktigt riktigt dålig film.....
DVD Film: Room 6

Min lördag bestod av jobb mellan 10-17. Sen hem och fräscha till sig lite för att sedan bege oss till Åsa & Tobbe där det va Halloweenfest och bjöds på 3-rätters :) Mumsfillibabba! Mycket trevlig kväll :)


Min söndag bestod av jobb mellan 11-17, husvisning på lunchen, traska till Mackans jobb efter jag slutat för att sällskapa honom och pappa när de bytte däck :)
Igår jobbade jag mellan 10-18, jalla jalla hemåt för att äta lite, sen hämta vi upp Emma för att åka till Lina & Stoffe för att titta på deras söta lilla kattunge Jesper och hänga lite :) Även Emma har skaffat katt, undrar om det är nåt som går nu ;)

Dags att äta lite frukost nu, jobbar 13-20.

tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Kattungeinnehav är definitivt något som går nu. Så sent som i helgen drabbades jag av en ohejdbar lust att skaffa katt.

Du borde kanske vaccinera dig? =oD



Puss

2009-11-03 @ 22:09:30
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Lovisa

du är så himla vacker! puss!

2009-11-09 @ 08:42:36
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback