Host....host

2009-11-25 @ 22:10:03
Sitter och slappar i soffan med min bärbara dator, Mackan sitter bredvid mig och ska döda en boss (jaa, han spelar tv-spel)
Trött efter dagens jobb, skyller på att min förkylning gör mig tröttare än vanligt....Den har satt sig på stämbanden, så är aningen hes och hostar...(Liiiite synd om mig..)
Men som "tur" är har jag Sarah på jobbet som har liknande symtom så känner mig inte så ensam ;)
Imorgon jobbar jag 10-18 men ska va på jobbet redan 09:00 då vi ska ha personalmöte...fick ikväll reda på att vi 3 som va på kurs i Växjö (det vill säga jag, Sarah & Niclas) ska redovisa om kursen imorgonbitti...
Måste komma ihåg att plocka fram häftet jag fick på kursen innan jag åker till jobbet imorgon...
Nu är det natti natti..

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Massor krya på dig!!! Drick mycket te och honungsvatten.

2009-11-26 @ 21:40:45
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback