Lila

2009-11-10 @ 21:10:06
När Mackan kom hem så fick jag äntligen pussas lite <3
Vi åt lite mat sen traskade vi neråt stan för att hitta oss något att ha på oss på
Liahs dop på lördag :)
Jag köpte mig 2 lila plagg...kors i taket...har nog inte ett enda lila plagg i garderoben innan.
Men tyckte de va himla fina och Mackan betala :P haha
Min lediga dag har varit ganska slapp, var en sväng på stan på dagen och sen en sväng på Ikano-huset.
Slappat i soffan och sett några avsnitt Desperate Housewives :)

Nu är det soffhäng med Mackan <3

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

sv:

nej fy fasan vad elakt av idg! fortsätta vara nyfiken.... pystan! haha

2009-11-11 @ 10:18:03
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback