Mystorsdag

2009-11-13 @ 11:09:41
var det igår.....satt i soffan med min/vår nyinköpta bärbara dator i knäet och prata lite med Sarah på msn och tittade på ett par avsnitt av desperate housewives :) Mycket slappt och skönt
Men gjorde lite nytta också, diskade, dammsög, va ute på 45 minuters promenad samt lagade mat tills Mackan kom hem :)
När vi fått i oss lite käk så åkte vi till Fam Rudqvist/Gustafsson :)
Bjöds på god fika, trevligt sällskap (som alltid) och mys med söta Liah :)
Hon växer så det knakar den lilla tösen ;)
Har nog inte hänt så mycket annars :)
Nu ska jag försöka slita mig ifrån datorn och börja göra ordning mig inför jobbet.
13-20 står på mitt schema idag....får se om fredag den 13:e kommer och hälsar på ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback