Bakning

2009-10-01 @ 19:15:49
Har haft en riktigt skön ledig dag idag :)
Sov till 09:30, hämtade corren vid dörren och satte mig i ett varmt bad :) Hääääärligt!
Tittade på Top Model Australien, suttit vid datorn och slappat, traskade ner en snabbis till Lucullus.
Fick ett ryck på eftermiddagen, fick för mig att jag skulle baka.
Så nu står det dumlekakor, kolakakor samt chokladbollar ute i köket!
Däremellan hann jag med att laga korv i ugn med potatismos.
Fast det första Mackan säger när han kommer hem ifrån jobbet är:
Lagar du mat nu?! Jag hinner ju inte äta nu iallafall för jag ska ju iväg på fotbollsträning.
Jaa, jag vet svarade jag men tänkte det va skönt att få maten klar nu istället för 20:30 ikväll. Men hinner du inte äta maten nu så släng i dig en risifrutti.
Halllåååååå tänkte att han skulle bli glad när jag för en gångs skull lagar mat samt att vi inte behöver äta så sent.
Vi äter nästan jämt vid 20:45-21:00 p.g.a att jag jobbar till 20:00 eller att han har match eller träning.
Fast han blev glad ;) hahah Han va bara tvungen o klaga lite först :P haha

Jag va ju ledig i tisdags, då mötte jag upp Carro och Liah för en sväng på stan samt en mysig fika på Coffeehouse by George :) Alltid lika skoj att träffa dig gumman, och lite bebismys är aldrig helt fel ;) Fortsatte vårt fikande hemma hos C&N, tills Mackan kom och hämtade mig efter jobbet.

I torsdags jobbade jag 13-20, har nog inte så mycket mer att säga om den dagen.....

Näe, nu ska jag lägga mig i soffan och invänta idol samt att Mackan ska komma hem ifrån sin fotbollsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback