Boktitlar till svar

2009-10-26 @ 10:41:28
Sarah tyckte att jag skulle göra denna lista så det är väl bäst att göra som hon säger ;)



Är du man eller kvinna?
Sjöjungfrun 

Beskriv dig själv
Långt ifrån död

Hur mår du?
Bajs-plutten ;)

Beskriv stället du bor på
Pepparkakshuset

Vart skulle du vilja resa?
En plats i solen

Beskriv din bästa vän
En sorts kärlek

Vilken är din favoritfärg?
Svart fjäril

Hurdant väder är det just nu?
Svart som natten

Vilken är din favoritårstid?
I denna ljuva sommartid

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?
Mina hemligheter

Vad betyder livet för dig?
Att älska som en porrstjärna

Hurdant är ditt parförhållande?
Vill du ha barn med mig?

Vad är du rädd för?
Skumtimmen

Dagens aforism
Ge aldrig upp

Vilket råd skulle du vilja ge?
Aldrig fucka upp

Hur skulle du vilja dö?
Levande begravd

Ditt motto
Inte ens det förflutna


Kommentarer

Postat av: Sarah

Ja, det är alltid bäst att göra som jag säger. =oD Trevligt med besök idag!



PUSS!

2009-10-27 @ 23:08:08
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback