Ensam vid matbordet

2009-10-22 @ 11:39:24
Efter att vi ätit min goda  korvstroganoff igår ;)  så satte vi oss och kollade på blocket efter en ny bil.
Mackan har fått för sig att vi ska köpa en ny bil, och han hittade en som han fastnade för. Så troligen ska han åka och kolla på den imorgon, så får vi åka tillsammans nästa tis för bilbutiken stänger 18:00 och det går inte riktigt ihop med mina jobbtider.
Vi hittade även ett hus som nyligen blivit utlagt på hemnet, kruxet är att jag jobbar när det är visning :( Sabla jobb!
De 2 husen som vi var och tittade på i söndags fastnade vi inte för, det ena var alldeles för gammalt och behövdes verkligen rustas upp, det andra huset va finare men vi fastnade inte för området som det låg i.
Vi skrev inte upp oss på intresseanmälan, men ändå skickar mäklaren sms i tis och frågade om vi var intresserade, sen ringde hon igår och undrade om vi var intresserade. Tack men nej tack!
Spanar bil och letar hus, vuxenvarning på mig och Mackan ;)

Mackan fick för sig att han skulle ut och springa igårkväll, så jag hakade på fast jag powerwalka istället.
Ett varmt bad och fruktsallad stod på schemat efter vi varit ute och motionerat ;)

Dags att äta lite för att sen ge sig ut i detta höstrusk för att jobba 13-20.
Mackan ska ut och äta och gå på hockey med jobbet ikväll så när jag kommer hem vid 20:30 får jag laga mig lite mat och äta själv.....kul kille ;)Dagens i-landsproblem....

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Du är skyldig att rapportera adressen på huset och vad det är för bil. Vi är nyfikna!

puss

2009-10-23 @ 20:50:46
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback