Familjebil

2009-10-28 @ 11:55:33
Då har det gått ett par dagar sen sist, har visserligen suttit vid datorn men inte orkat skriva nåt inlägg.
Helgen bestod av jobb för min del, då jag hoppade in och jobbade åt K som va sjukskriven. Kul att för en gångs skull få jobba med Sarah, både en lördag och en söndag :)
Så helgen så kommer jobbar jag också, då är det MIN riktiga helg att jobba. Hejjahejja vad roligt det är att jobba ;)
Helgen som va var lugn (förutom jobb) Mackan och jag tittade på filmen Flickvänner från förr.

Poster Flickvänner från förr (2009)


Jobbade 13-20 i måndags, dagen gick rätt snabt, kvällen desto långsammare.
Antingen missade vakten att ropa ut att klockan va 19:50 eller så hörde jag och K det inte. För när vakten ropade ut att klockan va 20:00 så tittade jag och K på varandra...oj vad snabbt tiden gått....
Jag tar med mig nycklarna till gallrena, sätter i ena nyckeln och ska dra ner då blir det kolsvart inne på hela ikano, helt jäkla becksvart! Efter nån minut eller två så går "reservlysena" på så man ser litelite grann.
Vi hade stängt av 4 datorer och fått dagsavslut på 3 ....men en dator va kvar + 1 dagsavslut samt att vi ej kunde dra ner gallrena. Bara att gå och hämta veven (vilket inte va så bara för det det kolsvart i butiken och på lagret) Veven står inte där den brukar stå....Ringer till Fredrik och frågar vart de gömt veven...Den står inne på kontoret. TACK! Längst in på lagret :P
Jag veva ner gallrena...., vi fick ut kassalådorna...vakten ropar ut att vi måste gå ut genom norra entrén.
När vi hittat ut på lagret och hittat skor och jackor så kunde vi äntligen åka hem!! 30 minuter efter stäning.
Sen va det kolsvart på parkeringen så fick gå fram och kolla på reg nr så att det va min bil :P haha
Det va skönt att komma hem den kvällen :)

Igår var jag ledig, jag och Åsa tog en sväng på stan. Sen gick vi hem till henne och lagade mat och satt och pratade :) Trevligt värre! :)
Fick även se min syster en snabbis, nu syns det allt att det växer ett litet liv i hennes mage :)
Hon är så fin min syster!! <3

Åkte och hämta Mackan för att sedan åka till Bilbyter och provköra en bil.
Den va riktigt fin, rymlig och stort bagage och den var  BLÅ :D haha
Men tror nog inte att det blir den, lät lite skumt om fläkten.......
Sen tog vi en snabbis på Ikano-huset.

Dags att bege sig mot jobbet. 13-20 idag.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Nicke

familje bil ? hus ? vad är det som pågår?

2009-10-29 @ 21:18:33
URL: http://niklasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback