Full rulle

2009-10-12 @ 11:20:54

Har inte riktigt haft tid att blogga på sistone men ska försöka hinna med ett inlägg nu innan jag åker till jobbet.
Jobbade 10-18 i torsdags sen va Mackan och jag på Maxi och handlade.
Jobbade 13-20 i fredags. Taco och mys med min andra hälft i soffan. 15 min efter att vi ätit klart somnade Mackan i soffan...inget ovanligt. Det är så våra fredagar ser ut ;)
Vi hade sovmorgon till 10 i lördags, sen styrde vi bilen mot Norrköping för att fira min mormor som fyllt 80 år + namnsdag  (9/10)

Hem och städa, diska, laga mat och plocka iordning lite, Mackan hade innebandymatch.....
Vi 19:00 kom delar av jobbet till oss, personalfest! :) Fredrik, Sarah, Edvard och Danne.
Jens kom och hämtade Mackan....de drack öl och tittade på fotbollsmatchen hos Jens.
Tanken va att vi skulle testa spelet Bezzerwizzer, vi gav det väl 30 min men sen slutade det med att vi spelade twister istället ;) Det va väl inte direkt nån av oss som försökte sätta sig in i spelet Bezzerwizzer och förstå reglerna. Men ger man det en chans så tror jag nog att det kan va roligt :)
Strax innan 22 begav vi oss till strandgatan 2  för att bowla :) Jag kom 2:a!! Vi avslutade vår kväll på Harrys!
Riktigt skojig kväll, vissa fick i sig mer alkohol än andra....haha.


Kom i säng framåt 04:00 lördagnatt, klockan 07:00 hade vi tvättstugan och klockan 11:00 skulle jag va på jobbet.
Sov 4 timmar den natten....Mackan låg kvar och sov medans jag fixa tvättstugan. Det är f*n kärlek :P haha
Dagen på jobbet gick faktiskt riktigt bra... :) Hem och städa upp lite efter lördagskvällen samt få ut Mackan på en liten promenad (va visst nån som inte mådde så bra..... :/ )
Spenderade resten av kvällen i soffan....mysigt!!

Dags att fixa iordning sig....13-20 gäller idag!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Ang. Sarahs medverkan på bilderna: HAHAHAHAHAHA!

Fan, jag tar nog hem första priset i kategorin "ser helflummig ut på kort. Utan undantag."



Men det var en ruskigt trevlig kväll!



PUSS!

2009-10-12 @ 19:16:00
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback