Mot ikano-huset

2009-10-17 @ 08:43:18
Är så himla osugen på att åka iväg och jobba idag, jobbar med Lola....
Men det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit!
Men just nu hade jag hellre legat kvar i sängen hos Mackan,varmt och mysigt ;)

I onsdags så jobbade jag 13-20 och i torsdags jobbade jag 10-18.
Efter torsdagens arbetspass så blev det en sväng till Maxi för att fylla upp kyl och frys :)
Igår va jag ledig eller ledig och ledig men jag va inte på jobbet iallafall. Hade tvätttid mellan 7-14, dammsög, moppa golven, damma, strukit kläder,  bytte soppåsar m.m. Så nu är våra lördagsgäster varmt välkomna ;)
Hann även med ett corepass samt 30 min på löpbandet igår :)
Mackan kom hem 1 timme tidigare än vanligt så vi tog en sväng på stan och spana lite.
Sen hem och laga mat och se början av Idol .....sen vid 20:40 var det dags att agera innebandyfru ;)

Nehe lite frukost i magen och sen styra bilen mot Ikano-huset.

Just det vi hade besök av en snattare i butiken i veckan.... får ta det en annan dag.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback