Mysig lördagskväll

2009-10-18 @ 12:28:04
Timmarna på jobbet igår gick ganska så fort, dock är väl inte Lola roligaste sällskapet.
Men Fredrik ringde från stan (han jobbade där igår) och sysselsatte mig med olika saker, så det gick ganska så bra. Sen va söta Stina inne och hälsade på, även om vi i stort sätt bara hann säga hej till varandra så var det väldigt skoj att se henne :)
När jag kommer hem strax efter 17:15 så möts jag av Jens och Mackan och musikvideos på högsta volym.
Då min man inte ägnat så mycket tid till diskberget under dagen så fick det bli min uppgift när jag kommit hem.
Vid 18:00 kom familjen Rudqvist/Gustafsson på besök :)
Tanken va att Mackan och jag skulle bjuda på mat, och det gjorde vi också fast i form av kinamat ifrån Ming Palace ;) haha
Vi åt gott, tittade på körslaget och hade allmänt lördagsmys i soffan :) Efter körslaget såg vi Wild Hogs, eller Nicke och Mackan försökte se den medans jag och Carro satt och prata ;)
Mackan och jag fick mysa med söta Liah också, otroligt söt liten tjeja.
Tack för en mysig lördagkväll :)

Nehe om man ska byta morgonrocken mot lite kläder och fixa iordning sig. 
Mackan är på sitt jobb och byter däck på Audin. När han kommer hem ska vi åka och titta på 2 hus :) 

Tjingeling 

Kommentarer

Postat av: familjen

Tack själva!! Gör vi om snart, då hemma hos oss ;) Puss

2009-10-18 @ 16:20:41
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback