Myskväll med tjejerna

2009-10-07 @ 22:26:39

Har precis kommit hem ifrån Emma, där Emma, Lina & jag har haft myskväll.
Ätit goda muffins som Emma bakat (recept ifrån muffinsboken som hon fick av mig och Lina när hon fyllde år)
och tittat på bonde söker fru :) Tack tjejer för en mysig kväll :)

Gick upp sviiiiiintidigt på min lediga dag, 05:20 ringde alarmet. Body pump 06:45 stod på schemat!! (inte kört på 3 veckor så kände att det va dags) Damn vad jobbigt det va, nytt program är det också! Kändes som om alla låtarna va jobbigare nu än i förra programmet, benlåten va tuff, bröstlåten känns som en evighet, rygglåten innhåller nu 4 frivändningar efter varandra, tricepslåten är jobbig helt enkelt, bicepslåten är lååååång, utfallslåten är förjävlig, axellåten är tokjobbig, maglåten är den som är helt ok om man bortser ifrån den gungande plankan i slutet.
Avslappningen är jäääääätteskön ;)

Annars har jag fördrivit lite tid på stan, både själv och med Emma.
Shoppat:
2 nya örngott
2 mössor
1 kofta
1 t-shirt
1 par träningsbyxor

Sen tog jag svängen förbi frisören och kollade om de hade nån tid för att toppa mitt hår...
så nu är det slitna på håret borta och mitt hår känns jäääääättekort :(
Ååååh, vill ha långt hår ju...*läppen hänger*
Men det va välbehövligt....mina toppar va riktigt slitna...

I måndags jobbade jag 10-18 sen va det lite jalla jalla hem för att köra core 19:00.
I tisdags jobbade jag 13-20, fick ett sms av Mackan precis när jag slutat där det stod att han hade glömt bort att de skulle inventera på kvällen, vilket innebar att jag fick laga mat själv. Jag slog till med en 3-rätters ;)
Filmjölk, smörgås och en dumlekaka!!! :) haha

Dags och krypa ner i sängen ihop med Mackan ;)

snart har det gått 4 månader......1 kvar! Tiden går fort när man har roligt ;)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback