Storan

2009-10-29 @ 21:31:49
Idag har jag varit ledig ifrån jobbet :) Jobbar lite varannan dag, 13-20 i måndags, ledig i tisdags, 13-20 i onsdags, ledig idag och 13-20 imorgon....sen jobbar jag lördag, söndag, måndag, tisdag...
Började min morgon med att åka till Feelgood för att köra lite gym + 30 min på crosstrainer. Tog en sväng på stan på eftermiddagen, spana lite men hitta inget :(
När Mackan kom hem efter 17-snåret så "snygga vi till oss" lite sen traskade vi till Storan för att äta lite.
Har haft en jättemysig kväll på Storan med Mackan, pratat om allt mellan himmel och jord, en riktigt mysig kväll <3
Mackan fick presentkort på Storan av sin fotbollstränare för några månader sen för att han va matchens lirare eller nåt sånt så då passa vi på att lyxa till det så här på en vardag :)

Nu ska jag sällskapa Mackan i soffan ett tag.
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Mmmm, torsdagsmys låter gött!

Ses imorgon!!



2009-10-29 @ 23:07:44
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback