Gäääsp

2009-09-29 @ 09:03:00
Vaknade när Mackan gick till jobbet vid 07:00...sen kunde jag inte somnat om.
Så gick upp och la mig i ett varmt bad och läste corren (pensionärsvarning jag vet)
Och nu sitter jag här i min morgonrock och surfar runt på lite bloggar :)
När jag kom hem igårkväll efter jobbet så va jag himla effektiv, satte igång två maskiner tvätt, lagade mat samtidigt som jag tittade på slutet av Idol, åt maten ihop med svenska Hollywoodfruar (alltså jag åt maten själv men samtidigt som jag såg svenska Hollywoodfruar på tv) haha
Precis när det slutat så ringde Mackan och sa att han va påväg hem, yiiiiiieeees då!
Som sagt, vår lägenhet blev lite upprustad i helgen, en ny tavla i vardagsrummet samt att vi möblerat om lite, en klocka i köket, en tavla till datarummet samt en ny dyna till fåtöljen i datarummet :)
Är ute efter några prydnaskuddar till soffan i datarummet men hittar ta mig fasen inga någonstans...inga som passar oss i smaken :P Sen ska vi sätta upp två tavellister i sovrummet samt en tavla i köket.
Haha nu kan vi ju inte flytta till hus än på ett tag....inte när jag börjar bli nöjd med vår lägenhet :P haha

Dags att klä på sig och äta frukost!
Vilket kanonväder det ser ut att vara idag :)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Men då gör man som indianderna och syr egna prynadskuddar! Hahahahahaha!

Ja, du. Jag tog sovmorgon imorse, det var inte en dag för tidigt!

Drömde inatt att pappa tyckte att jag hade större bicepsmuskler än han. Hahaha, det var nog önsketänkande på hög nivå!



PUSSEN!!

2009-09-29 @ 10:05:05
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Sis

Det är ju för himla tur, för vi kommer ju behöva ha er nära sen!

2009-09-29 @ 15:30:00
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback