Mysigt

2009-09-20 @ 15:44:20

Mackan är iväg på innebandyträning nu så passar på att nörda lite framför datorn :P
Har hunnit med 3 core-pass denna vecka (bra jobbat Maria) ska försöka pallra mig iväg på Body pump passet som är idag vid 17:00 (inte ett dugg motiverad faktiskt, inget sug alls, för det kommer va tokjobbigt, inte kört på ca 3 veckor) men men....
Annars då, jobbade 10-18 i torsdags och jobbade 10-17 igår. Fredagen var jag ledig, gjorde mest ingenting ;)
Jodå, va på stan en sväng, tränade...eehh va nog allt :P haha
På kvällen va det dags för Emma & Amandas födelsedagsfest :) Mycket trevlig tillställning även om det va nyktert för min del (om man bortser ifrån välkomstdrinken) då jag skulle upp och jobba på lördagmorgon.


Igår efter jobbet (kom inte iväg förns 17:15, irriterande kund!!!) så åkte Mackan och jag och handla lite snabbt för att sedan åka till Carro & Nicke & Liah :) Jisses vilken söt liten tjeja de fått! Mackan och jag fundera på att ta med henne hem ;) hihi

När man sitter med en sån liten söt tös i famnen kan man inte bli annat än sugen på att skaffa en själv ;)

Idag har vi gjort en liten roadtrip till Norrköping för att tända ljus och sätta blommor hos min morfar, farfar & farmor. Rastade även Mackan inne på MediaMarkt och Bauhaus.

Nehe om man ska ta och ladda inför det där nedrans body pump passet :P

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

ååååå Jag ville vara med i fredags! Ville verkligen.. =( men men...



Och så fin hon är lilla Liah!! Den där kommer jag pussa på när jag får träffa henne=)



Ses över en fika nästa vecka kanske? Jag är ju ledig nästan varje dag. haha Och du... Kommer ni på dopet?

KRAM

2009-09-20 @ 16:40:15
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Postat av: nicke

KUL att jag med fick vara med på bild...

2009-09-23 @ 13:12:52
URL: http://niklasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback