Urinis

2009-09-22 @ 09:07:12
Hahah min syrra som döpte om min urinvärksinfektion till Urinis :P
Själv ligger hon däckad i svinis (troligen en helt vanlig förkylning....)
Den ena har svinis och den andra urinis :P
Kände det på jobbet igår eftermiddag att det va nåt som inte va som det skulle....
Sablar va ont det gör när man kissar och känslan av att vara kissnödig hela tiden suger!
Drack 1 liter tranbärsjuice igårkväll och tror f*n det hjälpte för imorse sved det ingenting (för den som är intresserad) Jag hade ju tänkt ringa vårdcentralen för att be om penicillin nu på morgonen men tror jag skippar det faktiskt.
Annars rullar det på, kom iväg på det där nedrans Body Pump passet i söndags, lite tack vare Sarah! :)
Men ska erkänna att när jag väl kom dit så kändes det bra och efter passet kändes det riktigt bra!! Och i måndags morse så kände jag av min träningsvärk! Jag är ju så sablans envis så körde ju på med samma vikter som jag hade sist jag körde, vilket va för 3 veckor sen. Förutom uppvärmningslåten, sänkte vikterna på den.
Jobbade igår 10-18, lika roligt som alla andra dagar :P hahaha
Dagens roligaste va när Carro, Nicke & Liah va inne och hälsade på :) De lyste upp min dag!! :)
Efter jobbet så hojjade jag ner till Feelgood för ett Core-pass :)
När jag kom hem ifrån passet så blev det mat framför Färjan 3 och Svenska Hollywoodfruar :)

Ska ta en dusch nu och sen är det bara att bege sig mot jobbet 12-20 idag! Tjohooooo!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sarah

Hallå... urinvägsinfektion heter det ju... =oP Språkpolisen är här!! =oD

Har tvättstugan nu och behöver något att roa sig med.... =o( Att lämna in arbeten är inte alls så glamoröst som det låter. Hihi...



Puss!

2009-09-22 @ 10:39:07
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Lina

Låter inget vidare. Hälsa krya på sig till ditt kisserimaskineri!

2009-09-22 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback