v.37

2009-09-14 @ 10:59:35

Jaha då är vi inne på en ny vecka igen, damn vad tiden går fort.
Kanske kan uppdatera lite kort om vad som hände förra veckan....hann inte med o blogga så mycket då.

8/9-tisdag: Jobbade 13-20 och EMMAS födelsedag!!!
9/9-onsdag: Jobbade 10-18 sen körde jag step kondition 19:30. Svettigt värre.....
10/9-torsdag: Jobbade 10-18 sen mötte jag upp Emma för en Bosses glass :)
11/9-fredag :Ledig eftersom att jag jobbade min lediga onsdag.
*Gick en sväng på stan
*Städa
*Tvätta
*Bakade dumlekakor
*Körde ett step konditions pass
*Träffade Emma en snabbis

Mackan hade innebandymatch på kvällen men när han kom (med fläskläpp, fått en innebandyklubba över läppen, händer det nån olycka så är jämt Mackan inblandad....känns så iallafall) hem vid 21-nångång så åt vi tacos och hade fredagsmys ;)

12/9-lördag: Hoppade in och jobbade 12-16. På kvällen va det dags för Mackans födelsedagsparty :)


Mycket trevlig kväll! :) Självklart dracks det cosmopolitans ;) Tack fina Lina som följde med ut, tur jag hade lite kvinnligt sällskap med mig ut ;)

13/9-söndag: Tog en snabbis till Stadium och Team Sportia sen svängen förbi Maxi. Hem och käka lite, Mackan åkte på innebandyträning och jag städade upp efter festen. Sen vid 17-snåret kom Mackans mamma, pappa och mormor på lite fika och visning av Cypernbilder :) På kvällen hade vi tvättstugan.
Jallajalla så va helgen slut.

Nu är det dags att göra iordning sig inför jobbet, 13-20 idag!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback