Allt fortsätter

2010-04-28 @ 11:32:06
att se bra ut. Mackan och jag va hos barnmorskan på Storken imorse 8.20 (toktidigt...haha)
Denna gång mätte hon magen, vi lyssnade på barnets hjärtljud och jag fick lämna urinprov.
Fick sedan höra att jag hade fint kiss....haha det tyckte iaf Mackan och jag va roligt...kan man ha fint kiss eller ;)
Här behövs inga järntabletter och inga symtom på havandeskapsförgiftning!! Hejjahejja!
Barnet växer som det ska och jag är bara glad för att jag inte gått upp mer i vikt eller är större...så länge vår bebis växer och mår bra :)

Igår jobbade jag inne i stan...fanns en hel del varor så dagen gick fort.
Och så fick jag finbesök av syster & Skorpan :)
På kvällen slappade vi i soffan och såg klart på filmen Flickan som lekte med elden.
Stackars M har åkt på en förkylning så han va hemma igår med feber... :(
Kan man va hemma ifrån jobbet p.g.a vård av sjuk pojkvän ;) haha

Nehe, mot jobbet..13-20 idag.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback