Äntligen ledig

2010-04-21 @ 16:35:36

Som jag längtat till denna onsdag, äntligen ledig. De senaste 5 dagar har gått i ett...
Har ju för sig varit skojiga saker men det är skönt o ha en dag då ingenting är planerat...

I fredags efter jobbet så traska vi bort till Tobias & Åsa för god mat och trevligt sällskap av Tobias, Åsa, Hanna, Mange & Emma :) Mycket trevlig kväll.
Lördagen innebar först jobb (vilket gick ganska fort då vi började med inventeringen i fredags...så hade det att pyssla med i helgen) Efter jobbet så stod födelsedagsfest hos Jens på schemat. När vi kom hem därifrån var det i stort sett tack och godnatt...
Jobbade i söndags...inventering..inventering...inventering.. På kvällen satte vi oss ner och försökte oss förstå det här med föräldrapenning m.m....
Jobbade i måndags, slutade vid 16:30 för att hinna till föräldrakursen på försäkringskassan...Kan väl inte påstå att vi blev så mycket klokare direkt, det som togs upp hade jag och Mackan redan läst om...Men lite mer koll på läget kanske vi fick...
Jobbade till 20:00 igårkväll, vi åt ihop sen gick M och la sig...haha vi hann säga hej till varandra iaf ;)
Så har det sett ut de senaste dagarna....


Bilden togs i lördags...

Detta inhandlades till bebisen när jag, syster & Skorpan va på stan förra torsdagen.
 
Mosters solstråle.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt...skjutsat Mackan till verkstaden för att hämta Audin. (va nån j*vla idiot som försökte bryta sig in i den förra fredagen...de kom aldrig in men de förstörde låset) Va en sväng på Maxi och handlade lite. Hängt lite med Skorpan och syster...fått lite hjälp och tips med havandeskapspapprena (tur jag har min syster) och så hämtade jag H&M kläderna som syster beställt åt mig...vi får se om det passar...bikinin kan bli intressant :P hahah

Förresten, jag VANN tävlingen som jag blogga om...
300:- i presentkort på pingpongkläder!!!
Tjohooooo!!!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback