Fjärilar i magen

2010-04-30 @ 09:37:00

Idag är det en speciell dag, vår dag, Markus och min 5-årsdag.
5 mysiga år ihop och jag hoppas på många många fler år ihop.
Du och jag och vår lille skrutt som snart kommer till oss.
Du får mig fortfarande att känna fjärilar i magen när jag ser dig, jag saknar dig när du inte är nära mig.
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går.
Jag längtar som en tok tills vår bebis tittar ut, då blir vi en liten familj.
Du är det bästa som hänt mig Hannyy!

JAG ÄLSKAR DIG


Om min dag varit lång, så håller du mig.
Är jag ledsen, så får jag, min tröst ifrån dig
Om jag är kall, värmer din rygg,
där jag så många gånger, har somnat så tryggt.
Allt vi har upplevt finns samlat i mig
och jag vill också finnas där- för dig!

Älskar att vakna och få ha dig här,
krypa intill dig och känna mig kär.
Njuta av stunden som är....


Kommentarer

Postat av: Carro

Gulligt! Grattis får vi säga :)



Hoppas er dag blir mysig! Vi längtar med till er skrutt kommer ;)

Kärlek till er - puss

2010-04-30 @ 11:07:34
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Postat av: Stina

STORT grattis på er femårsdag och till er familjelycka!!

Puss o kraam!!

2010-04-30 @ 23:53:11

Postat av: Milla

Hej! På eran skrutt ska jag köra:

-Det var jag som gjorde att din mamma pappa träffades så nu måste jag få gosa med dig tills JAg tröttnar:P

Puss o kram

2010-05-03 @ 21:49:44

Postat av: Cissipissi

Ni är ett så vackert par. Och ni är båda värda det fina förhållande ni har. Ni kommer bli underbara föräldrar till skrutten/skruttan! Grattis till fem år ihop i efterskott!!! PUSS

2010-05-25 @ 13:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback