Glad Påsk

2010-04-05 @ 19:38:14

Jag vet inte riktigt vart mina dagar tar vägen, fort går dem iaf...
Swisch så är det April helt plötsligt....
Ska försöka skriva ner några rader om vad som hänt sen sist, tar nog inte alltför lång tid då jag mest jobbat ;)

30/3 = Jobbade 12-18

31/3= Jobbade 13-20

1/4= Jobbade 10-18...jalla jalla hem för o äta lite sen ner till Espressohouse för en fika med mina fina tjejer Emma & Lina =) Lina har ju fyllt 25 år så det blev lite födelsedagsfika.
Får ju inte glömma att min kära mamma fyllde år!! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!

2/4=Ingen sovmorgon här inte, eller liiite klockan 11:00 (klockan blev nog 11:30 innan vi kom dit ;)  skulle vi va ute hos Mackans föräldrar där hans bror med familj va och hälsade på. Utdelning av påskägg till Ella & Lisa samt "grattisiförskottpaket" till Lisa som fyller 9 år den 17 April.
På kvällen va vi bortbjudna till Hanna på påskmiddag, kanontrevlig kväll med god mat & dessert, mycket skratt och fotografering ;) Tack Hanna, Åsa, Emma, Tobias & Mackan för en trevlig kväll.

Bilder ifrån kvällen:


Jag kände mig aningen påpälsat på de korten där jag har en grå tröja på mig, fick låna en mer "färgglad" tröja av Hanna för att magen skulle synas mer, så jag har 3 lager kläder på mig ;)
Gillar kortet där Mackan sitter på mattan, världens största musmatta ;) hahah


3/4= Jobbade 10-17, p.g.a det fina vädret och påskledighet så va det ganska folktomt på ikano-huset vilket resulterade i en lååååång arbetsdag. Soffmys med Mackan på kvällen.

4/4= Jobbade 11-17....denna dag gick ännu långsammare än lördagen....men klockan den slog 17:00 och jag fick gå hem!! Blev soffmys och private practice med Mackan på kvällen.

Idag har vi varit ute en snabb sväng på Ikano-huset, Mackan behövde fotledsskydd och inlägg så han kunde komma igång med sin fotbollsträning igen...Han har haft lite ajaj i foten ett tag.

Nu ska vi snart äta ...annars så roar vi oss med tvätttugan idag.


1. Påskblomma ifrån mamma & pappa.
2. Påskris (Vi behövde det andra riset till matlagningen så vi fick göra ett nytt ;)
3. Gula påsktulpaner

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Vilka fina bilder på er!! Om du vill får du gärna maila över dom två helfigurkorten på er, dom skulle jag gärna vilja ha!

puss

2010-04-05 @ 20:36:14
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Angelica

åååå Finfina bilder på er!!

Det är guld värt senare! (vi tog inga... haha dumma oss)



GLAD PÅSK i efterskott! Verkar ju som att ni haft en underbar helg, trots jobb. hihi

Kramar på er

2010-04-06 @ 00:11:49
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: FridaW

Hej! La en broschyr till Markus nere på hans jobb idag. Den är till dig. Information om bl.a gravidvattengympa. Tänkte det kanske vore ngt för dig. :-)

2010-04-06 @ 21:39:29
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.se

Postat av: FridaW

Du får tänka som så att du i alla fall är beredd på det värsta om det skulle hända något. Så lite så! Ska bli kul med Sthlm sen förresten. :-)

2010-04-10 @ 21:25:06
URL: http://Thisisfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback