Helgen som varit...

2010-04-26 @ 11:47:18

Då va det en ny vecka igen, tjenamors vad tiden går fort...
Som alltid så försvinner de lediga helgerna så fort :( Men men, om 2 veckor är det ledig helg igen ;)

Började min lördag med att köra ett Body Pump pass kl 10:00, som sällskap hade jag Hanna vid min sida :)
Sen hem och duscha (under tiden jag va och träna så hade M bytt till sommardäck på Renaulten).
Vi har pratat länge om att rensa upp under trappan i vår trappuppgång, finns så jäkla mycket skit därunder, vi rensade det väl mest för att kunna ha möjligheten att ha vår barnvagn där....så i lördags tog vi tag i det.
Hämtade ett släp på M´s jobb sen började vi.

Forsatte sedan i systers trappuppgång (trappuppgången bredvid oss alltså), där fanns liiite mer skit än vad som fanns under vår trappa. Så vi fick lasta släpet 2 gånger...



Det blev skaplig skillnad! Mackan och jag är fasen bäst ;)

Vi tog även svängen förbi M´s jobb med våra cyklar för att pumpa däck och smörja kedjor.
Sen hem och äta och slappa lite för att sedan åka till Maxi och handla, nu har vi laddat kyl&frys och skafferi här hemma ;)
På kvällen blev det mys i soffan och så började vi titta på Flickan som lekte med elden.

Vi tog oss en välförtjänt sovmorgon i söndagsmorse....sen åkte vi till Gärstad med släpet, de stängde 15:00 i lördags så hann inte åka dit med sista släpet.
Sen förbi Babyproffsen och hämtade ut den där Babyboxen som man får gratis, blev en snabb sväng på Ikano också. Sen hem för matlagning, putsning av köksfönster och tvättstuga och på kvällen blev det fika uppe hos syster.



Förresten, har ju glömt att visa vilka fina kläder som vår bebis fick av min kära syster.
Tack igen bästa syster!!

Nehe, dags att dressa om, mot jobbet för en 13-20 dag.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback