Promenad med härliga tjejer

2010-04-13 @ 21:04:42
Har haft ett par mysiga timmar med töserna Carro & Liah. Började med en fika på Espressohouse sen tog vi en långpromenad runt stångån :) Kanonskönt väder och trevligt sällskap. Förenat nytta med nöje ;)
Kommer sova gott efter all motion jag fått idag.
Annars har jag mest tagit det lugnt, har diskat & dammsugit ikväll.
Har precis gjort lite "gravid-övningar", det stod med ett par stycken i boken som man får vid inskrivningen på Storken.....men de va inte så "jobbiga" så nu har jag plockat fram Mackans hantlar ;)
Kombinerar träningen med film, ser på Bring It On: Fight to the Finish samtidigt.

Hoppas på att Mackan kommer hem snart så jag får mysa lite med honom innan det är läggdags.
Efter de jobbat klart idag så skulle de grilla på jobbet och sen skulle de bowla.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback