12 steg

2010-08-11 @ 21:14:01

Igår när Mackan åkte iväg och tränade så drog jag på mig gympadojjorna och tog med mig Vilma på en långpromenad (7,5km) mot Hjulsbro för att möta upp Mackan efter träningen. Kanonskönt väder ute.
Idag har Vilma och jag varit en sväng på stan med Emma och efter det så var det dags för ett besök på BVC.
Vilma gjorde som förra gången, passade på att kissa lite när blöjan åkte av och samtidigt kräkas lite ;) haha

Vikt 30/7: 4170g
Vikt idag: 4380
+/-: +210g

Längd 30/7: 52,5cm
Längd idag: 53,5cm
+/-: + 1cm

Efter BVC så följde jag med Fam Forsberg till parken, tack för att ni tar hand om mig nu när min karl har börjat jobba :P haha
När Mackan kom hem ifrån jobbet så fick jag lite egentid och drog jag på mig träningskläderna och gick ner till Feelgood för att köra lite gym. Det blev biceps, axlar och bröst idag. Har sagt det förr och jag säger det igen: Så himla skönt att kunna träna igen!

Nu ska jag se på livet på BB.....

När skrutten sover eller äter så brukar jag ta fram min bok.
Det är mycket barn i huvudet på mig nu..konstigt va :P
Så senaste lästa bok är: 12 steg till ett skönare mammaliv av Carina Nunstedt


12 steg till ett skönare mammaliv





Kommentarer

Postat av: Angelica

Är boken något du kan rekomendera??? Du får gärna komma med en recenssion sen och berätta dom bästa tipsen, så vi latmaskar slipper läsa hela själva ;) hihi



Och du... FAN VAD GRYM DU ÄR MED TRÄNINGEN! Blir så jävla impad. Önskar att jag hade iaf en 10% av det drivet.. haha

Kram på dig och familjen

2010-08-11 @ 22:33:37
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Lina

Tack för promenaden! Hoppas de betydligt fler än 12 steg vi gick gav dig ett skönare mammaliv för en stund ;)

2010-08-12 @ 17:40:39

Postat av: Maria

Ankan: Jag tycker absolut att du ska läsa boken. Den gav en många tips och det fanns en gnutta humor i den =)Ska se om jag får nån ork och tid så kanske jag kan skriva ner några tips men som sagt, läs den om du får tid över :)

Tack tack..det är himla skönt att ha kommit igång med träningen igen!! KRAM



Lina:Tack själv vännen! Absolut, att få komma ut och få lite frisk luft o få träffa dig gav mig ett skönare mammaliv ;) KRAM

2010-08-15 @ 23:37:46
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Maria

Angelica: Tycker helt klart att du ska läsa boken. Den gav en ett och annat tips =) Ska se om jag orkar/hinner lägga upp några tips..

Tack tack! Det är riktigt skönt att ha kommit igång med träningen igen :)



Lina:De x-antal stegen vi gick + det trevliga sällskapet gav mig ett skönare mammaliv ;)

2010-08-16 @ 11:14:52
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Olafkristin

It is the coolest site,keep so!

2011-11-10 @ 05:29:47
URL: http://olafkristin.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback