Bullfika

2010-08-18 @ 19:12:22

Gårdagen bara sprang iväg...
Vaknade vid 08:00 igår morse av en hungrig liten tös. Sen kunde jag inte somna om men Vilma sov till 11:00 :) Sån trött tjej ;) Jag passade på att fylla i Vilmas (3st) mitt första år böcker under tiden som hon sov.

Gårdagens Vilma:


Vid 14 tiden mötte vi upp syster & Skorpan för en runda på stan. Sate vilket oväder vi hamna i, regn, blixt och dunder. Men vi kom hem med några påsar var.

Två trötta kusiner.


Jeansleggings till Vilma (30% rabatt)
Strumpbyxa till Vilma
Klänning till Vilma (Halva rea-priset)
Halsduk till mig (presentkort)

Det gäller att shoppa bra :P hahaha

Vi kom hem från stan nästan samtidigt som pappa Markus kom hem från jobbet, åt lite ihop och sen åkte hela familjen till Skogsvallen för fotbollsmatch
Tyvärr fick inte Mackan spela nåt :(....Men Hjulsbro vann över Malmslätt med 2-0.

Idag har Vilma och jag varit hos Emma och fikat med henne och Lina....fikat på hemmagjorda bullar och hemmagjord flädersaft. =) Tack för en mysig fika tjejer.

Dagens Vilma:


Dags o ta tag i diskberget nu.


Kommentarer

Postat av: moster

Sötaste sötnöten i stan i sina jeansleggings!

2010-08-18 @ 21:44:51
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback