Core & bajsblöja

2010-08-08 @ 20:24:53

Idag har vi varit ute i Tornby och snurrat..man kan nästan tro att vi gillar att åka till Tornby när alla andra åker dit..haha Det gör vi inte!! :P
Vår tanke var att vi skulle köpa ett soffbord på Nordik men det va slut. Men det skulle komma in igen under augusti så vi har betalat en handpenning så ska vi åka och hämta det när det kommer hem =)
Ser fram emot det! Är riktigt peppad på vårt nya soffbord.
Tog en snabbis på Ikano-huset/IKEA. Kom hem med en ljusbricka, bh, tröja, hörnbeslag till våra cd-pelar, ljuslyktor, ljus och lite mer ljus ;) Vi är redo för höstrusk!

När vi kom hem så fick fröken Vilma lite mat sen drog jag på mig träningskläderna och tog en powerwalk ner till Feelgood för att köra ett core-pass!
Rackarns bananer vad skönt det var att träna igen!! :) Sjukt skönt!

När vi äntligen fick Vilma och somna igår kväll så fixa hon en bajsblöja och vaknade......
När jag ammade henne inatt så somnade hon på mitt bröst men sen kom bajsblöjan och hon vaknade..
Dessa jäkla bajsblöjor som ska göra att hon vaknar....

Nu har vi lite familjemys här hemma, Vilma ligger på pappas mage och är lite småsur.
Vet inte om hon är sur för pappa Markus ska börja jobba imorgon igen.
Nu är 3 veckors semester och 10 pappadagar slut för Mackan.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Gött att få träna och få lite egentid! Men hallå ni är ju i Tornby varje dag ju:)Det kommer gå jättebra nu när Mackan börjar jobba, mycke o göra men det fixar du! Jag veeet skittrist när bajset kommer när dom sover.

puss

2010-08-08 @ 21:30:13
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback