Dagens busfrö

2010-08-31 @ 21:49:07

Vilma och jag hade sovmorgon till 10:00 idag (Behöver jag säga att det va skönt?!)
Hon somnade vid 22-tiden igårkväll och vaknade inte förns 04:00!! för lite mat. Nästa gång vaknade hon vid 07.30 och ville ha lite mat och sen somnade vi om till 10:00!! :)
När jag hade fått sova från 22:30-04:00 kände jag mig riktigt utvilad!! Haha sjukt att man kan känna så när klockan är 04:00 på morgonen!
Idag har vi mest myst, busat och myst lite till...låter inte dumt va?!

Dagens busfrö:


Vi har busat lite med moster Anna och kusin Skorpan idag, även tagit en snabbis på stan och en skön promenad i det fina vädret.
Jag har världens finaste syster, är så glad att jag har henne i porten bredvid. Hon finns alltid där/här för mig!
Det är så himla mysigt att vi fick våra fina busfrön så tättinpå varandra, kusinerna kommer leva loppan ihop ;)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

På sista bilden ser hon så lycklig och nöjd ut! Så fin liten tjej ni har!! Kan tänka mig hur hjärtat hoppar sådär lite extra när hon lyser upp så där lyckligt med sitt fina leende! :)

2010-09-01 @ 00:29:29
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback