Husvisning x2

2010-08-30 @ 18:38:28

Igår va vi på två husvisningar, ett ute i Östra Harg och ett ute i Ljungsbro. Huset i Östra Harg va inget vi fastnade för, det va mögel/fukt i hela grunden...tack men nej tack. Men huset i Ljungsbro fastnade vi för... :)
Vilma va på sin första husvisning igår:


Det va i stort sett det vi hann med i söndags, vi satt och pysslade lite med hennes fotoalbum på kvällen.

Idag hade jag mitt återbesök på Storken, Vilma och Mackan följde med. Gissar på att de på Storken är nyfikna på vad som legat i ens mage under tiden man gått hos dem.
Allt såg bra ut där nere, hade läkt fint och mina stygn var borta...*tjohooo*
Jag har varit riktigt riktigt dålig på att göra mina knipövningar men hon tyckte jag va duktig när jag skulle upp till bevis......haha knipövningar är bara skitsnack man behöver inte göra dem :P hahaha
Hon frågade även om jag va en hästtjej och red mycket för jag hade såna starka bäckenbottenmuskler...Nope, ingen hästtjej utan det är all min träning :) :)
Efter Storken tog vi en tur på stan, shoppade bl.a ett par byxor i lördags när vi va på stan med syster & Skorpan, men bytte dem till en strl mindre idag...Köpte även en kofta i lördags men bytte färg på den idag...
Hittade ett par jeansleggings på Gina Tricot när vi var där idag :)
Har (eller hade snarare) 8 miljoner i presentkort där :p haha så jag shoppade gratis! Presentkort är bra skit ;)
Alla mina (10) kilo som jag gick upp under graviditeten har jag gått ner, det va lääänge sen jag tappade dem. Tyvärr har jag fortsatt att tappa i vikt, så nu väger jag mindre än när jag blev gravid...inte bra.
Men jag lovar er att jag  äter som jag ska, ska bygga upp mina muskler igen med lite body pump tänkte jag. 
Men nu har jag iaf 2 par byxor som sitter bra!!! *sweeeat*

Sandra knitted cardigan Graphit melange 199 SEKSilvia jeans Blue 199 SEKKimberly jeggings Mid blue 299 SEK


Dagens Vilma:
 

Fick ett paket på posten idag, det va napphållaren som jag beställde i lördags.



Annars har vi varit på Maxi och veckohandlat, lagat mat och jag har bakat kolakakor.
Nu är Mackan ute och springer och Vilma och jag myser i soffan :)


Kommentarer

Postat av: Sis

Vilken fin blogging! Gud va sött hon är lilla skruttfia!

2010-08-30 @ 21:40:35
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback