Kan man ta bort torsdagen?

2010-08-27 @ 11:57:31

Vilma kände för att ta sovmorgon idag, hon ligger och sussar så sött i vår säng.


Jag börjar fasiken i mig tro att Vilma inte gillar torsdagar...Även denna torsdag va hon smågrinig, men det började som tur va inte förns vid 18:30. Lagom när Mackan åkte på fotbollsträning...Det va inte mycket som va roligt...men så kan det va ibland...Alla har vi mindre bra dagar....Vilmas mindre bra dagar infaller på torsdagar...haha. Men när vi la ner henne i spjälsängen vid 22:30 så somna hon. Vaknade vid 03:30 och va hungrig. Sen låg hon vaken och spottade ut nappen titt som tätt men vid 04:15 satte jag in nappen sista gången och sen sov hon...vaknade strax efter 06, då hämtade jag henne och la henne bredvid mig i sängen, (Mackan va morgonpigg idag så han åkte till jobbet redan 05:40) hon somnade om och sov till 07:30. Ammade henne och sen läste vi corren och nya IKEA-katalogen, när jag slog ihop IKEA-katalogen så hade hon somnat...klockan va väl kring 08:30 och så sov hon fram till 11:30...trött tjej =)
Så jag har hunnit duscha, göra iordning mig, äta frukost, skriva klart i hennes mitt första år böcker =)
Härlig start på dagen!

Måste säga det, Vilma är himla duktig på att somna själv i sin spjälsäng. Både i måndags, tisdags och onsdagskväll så ammade jag henne nångång mellan 20:30-21:30 och sen har vi lagt henne i spjälsängen och inom loppet av 30 min så har hon somnat sjläv.

Idag har vi inte så mycket mer inbokat än fotbollsmatchen ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback