Kusinvitamin häng

2010-08-13 @ 22:40:29

Igår blev det inget bloggande för min del, hann knappt gå o kissa :P
Torsdagar är Vilmas "ingentingpassardag" tydligen..andra torsdagen i rad.. haha
Lite sömn resulterade i lite kinkigt humör...hon hade en dålig dag helt enkelt. Men hej vem har inte det ibland ;)
Men vi kom iallafall iväg på en promenad med Lina, vi tog en långtur runt stångån =)
Tack för mycket trevligt sällskap bruden!
Vi kom hem vid 17-tiden och sen satt vi och myste lite Vilma och jag..Pappa Markus kom hem en snabbis från jobbet för o hämta fotbollskläder för att sedan bege sig till Boxholm för att spela match.
Jag ammade Vilma och sen traskade jag ner till stan och mötte upp Åsa & Tobbe...
Åsa och jag tog (för mig den andra) promenaden runt stångån. Vilma och jag fick mycket frisk luft igår.
Åsa följde med oss hem, och tack vare Åsa (och syster som snällt kom ner med pastasås när det visade sig att våran va slut, mycket smidigt att ha syster som granne) så kunde jag tillaga lite mat medans hon underhöll Vilma.
Hon satt och myste med Vilma tills hon somna och la ner henne i spjälsängen!
Är glad för att jag har så fina vänner!!
Mackan kom hem vid 22-tiden och då trillade även Tobbe förbi för att hämta Åsa. Sen va det tack och godnatt.
Idag har vår skrutt varit på bättre humör och sovit en del...Så jag har hunnit med både det ena och det andra...
Har hunnit att städa lite, plocka lite och framför allt äta både frukost och lunch :)
På eftermiddagen hälsade jag och Vilma på fam Forsberg som satt och myste i Trädgårdsföreningen.


Nu är det läggdags!
Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Du får använda dig av Emma också. Hon har fått öva massor med Aimee ;) haha

2010-08-15 @ 01:14:56
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Maria

Aah, Emma vet jag ställer upp :)

2010-08-15 @ 23:34:25
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback