Mardröm?!

2010-08-23 @ 21:09:08

Vi hann med en hel del idag. När vi (läs jag) va klara med tvättstugan så käka vi lite frukost sen gick vi ner en snabb sväng på stan för att lämna in lite kläder och skor på myrorna samt lämna tillbaka filmerna som vi hyrde i lördags.
Efter det hojja jag ner till Feelgood och körde ett body pump pass. Medans jag körde hårt och svettades så åkte Mackan & Vilma ut till farmor och fick hjälp att hämta Audin som varit inne på service.
Sen blev det en sväng ut till Tornby, hälsade på på jobbet bl.a =) Blev även lite veckohandling på Maxi.
Ikväll har vi haft en ledsen Vilma....Hon och Markus låg och sov på sängen ett tag innan Mackan skulle iväg på träning. Helt plötsligt så vakna hon och va jätteledsen..grät och grät...Tror det höll i sig í 10 min...vår lilla skrutta.
Vet inte om hon drömde en mardröm?! När det väl gick över somna hon i min famn och här ligger hon just nu =)
Nu väntar vi på att pappa Markus ska komma hem ifrån fotbollsträningen och mysa med oss.

Nu ska Vilma och jag fortsätta titta på fångarna på fortet...


Kommentarer

Postat av: Angelica

men lilla gumsan då! :( Det är så jävla pissigt när dom blir så där ledsna, gråter och skiker. Vill ju att dom lär sig prata genast och säga vad som är fel... Det händer nog med de flesta barn.

Vi hoppas på att det var en mardröm.



Puss på dig, Vilma och Markus!!

Duktig hon är med nacken förresten! Hon och kusinSkporpan kommer tävla nästa sommar om vem som springer fortast tror jag ;) hihi

2010-08-24 @ 09:12:52
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback