Mys

2010-08-28 @ 21:27:35

Igår kväll var vi och tittade på när Mackans fotbollslag spelade match i Ryd.
Kanske inte världens finaste väder men lite regn har ingen dött av ;)

Fröken Vilma sov inte alltför mycket under dagen igår...inte heller när vi var utomhus och tittade på fotboll.
Lite smågrinigt och kinkigt på kvällen...somnade vid 23-tiden, vaknade strax efter 00:00...sen var hon vaken fram till 02 då jag ammade henne men sen sov hon till 08:15 :)
Då gick jag upp och åt frukost och drog på mig träningskläderna. Mackan och Vilma sov vidare...jag åkte ner till feelgood och körde ett body pump pass...kom hem vid 11:00...grisarna låg fortfarande och sov, tog en dusch...Vid 12:00 började de röra på sig i sängen...hahaha jisses vilken sovmorgon de tog.
Men oj så söta de va när jag pussade dem hejdå när jag åkte och träna.


Vilma och jag tog en liten tur på stan med syster och Skorpan. Bidde lite shopping både till mig och Vilma.
Pyjamas x2 och mysbyxa till Vilma, jeans och kofta till mig :)
Ikväll har vi haft middagsbesök av syster och Skorpan...Limpan jobbar 9-22 i helgen så självklart ställer grannarna upp med käk och sitt fina sällskap ;) haha

När jag tittar på Skorpan så smälter mitt hjärta, världens finaste Skorpan! Du får verkligen moster att le,
jag är en mycket stolt moster till denna unga dam!!


På tal om att få hjärtan att smälta, vår fina tjej har gett mamma och pappa en himla massa fina leenden de senaste dagarna!! Vår älskade lilla solstråle <3


Vår skruttunge sover sen 20:30 ....nu är det lördagsmys!


Kommentarer

Postat av: Sis

åååh va söt bild på Mackan&Vilma när dom sover. Tack du är världens bästaste och så snäll ska läsa det fina du skrivit för Skorpan när hon vaknar imorron. Vilma är så förbaskat söt och fin när hon ler, jag säger detsamma, lilla Vilma har en alldeles speciell plats i sin mosters hjärta vill jag lova!

2010-08-28 @ 21:35:21
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: linda

vilken helt underbar bild när dem sover!! o dem små händerna som ligger så sött på marcus hand! man bara ler när man ser på kortet!!

2010-08-29 @ 09:12:58
URL: http://frissanlinda.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback