Partylördag

2010-08-15 @ 23:33:36

Här kommer en liten uppdatering om vår helg.
Jag satte alarmet på mobilen (var länge sen jag behövde sätta alarm...) och gick upp vid 09-tiden.
Ammade Vilma och käkade frukost samtidigt, la tillbaka henne i sängen och drog på mig träningskläderna.
Hojjade ner till Feelgood och körde ett efterlängtat body pump pass! Va iallafall minst 3-4 månader sen  jag körde.
Gudars så skönt det va!! Det va ju både nytt program och ny musik sen sist jag körde!
Medans jag va på FG så tog Vilma och Mackan sovmorgon :)
När jag kom hem hade vi fått besök av Mackans bror med familj. Ronnie skulle låna högtalare och förstärkare inför kvällens partaj.

Tog det lugnt på eftermiddagen, hänge uppe hos syrran en sväng, min personliga make-up artist ;) Fixade mig inför kvällens fesligheter.
Vid 19-tiden styrde vi bilen mot Linghem för att gå på 200-årskalas. Mackans bror + 4 polare till honom slog ihop sina 40-årskalas till ett stort. Så vi tittade förbi och kollade läget.
Vid 21 styrde vi bilen till nästa party, hemma hos Hanna & Mange. Vi blev inte så långvariga där, åkte dit och sa hej och myste lite sen åkte vi hem och natta. (vilket inte va så lätt, Vilma och Mackan sov men jag kunde inte somna då det va konserter både här och där och grannarna i huset mittemot hade fest...men efter 01 somnade jag och vid 02 vaknade jag av att Vilma va hungrig. Behöver jag säga att ögonen gick i kors då :P haha
Vår lille fis sov igenom båda festligheterna :)


Idag fick Vilma den stora äran att ta över kusinvitamins babygym! Tack snälla Skorpan!
Vilma va laddad så vi la henne där direkt...hon va lite fundersam och lite grinig till en början men jag tror hon gympa på bra där snart :)

Ikväll va vi ute hos farmor & farfar en liten snabbis :)
Nu är det läggdags här hemma!
Tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback