Sova

2010-08-06 @ 14:17:56

Att sova är överskattat om du frågar Vilma ;)
Mackan åkte vid 17 för att plocka upp nån kille ii fotbollslaget, sen vidare för samling i Ryd för att sen åka till Borensberg och spela match. Med andra ord får Vilma och jag en myskväll då Mackan är hemma vid 21:30-22.00.
Vilma har valt att vara vaken i 3,5 tim (vilket är rekord i vakenhet för den tjejen). Hon har slumrat till i max 5 min 2 ggr men sen har hon vaknat och vart pigg igen. Och har man varit vaken i 3,5 och heter Vilma så blir man lätt lite småsur/grinig...så vi har såå mysigt här hemma ;) hihi

Slänger upp lite bilder på vad som hänt sen sist:
I tisdags tog vi en tur på stan för att hämta kort som vi framkallat.
Tog även svängen förbi morfars verkstad och hälsade på.

Vilma visar tisdagens outfit, present från tant Emma & tant Lina (som fick bytas ut då hon kräktes på bodyn...)


På kvällen såg vi Wallander-indrivaren

Poster Wallander - Indrivaren (2010)

I onsdags gjorde vi som många andra, tog en tripp till Skänninge marknad.
Snodde en bild ifrån dig sis, du får la stämma mig ;) haha


På kvällen såg vi Prinsessan och grodan.
Poster Prinsessan och grodan (2010)

Idag var vi hemmabjudna till Fam Gustafsson på lite mat, mys, lek och spaning av nya lyan =)

Tack Fam Gustafsson för en mysig dag.

Haha, hann aldrig publicera inlägget igår, hade en övertrött tjej och när hon väl sov 5 min så slutade internet att fungera..kul kväll :P
Nu är det häng i parken!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback